Complaint / Appeals
ثبت شکایت / نارضایتی
در صورتیکه از هر یک از خدمات و یا فرآیندهای شرکت آرین توف پاسارگاد شکایتی دارید و یا در صورتیکه نسبت به عملکرد یکی از شرکت هایی که گواهینامه سیستم مدیریت خود را از شرکت آرین توف پاسارگاد دریافت نموده اند شکایتی را دارید و یا در صورتیکه نسبت به عملکرد تیم ممیزی و یا نتیجه ممیزی خود نارضایتی دارید خواهشمند است موارد را از طریق تکمیل فرم زیر اعلام فرمایید.
شرکت آرین توف پاسارگاد بر اساس وظیفه ذاتی خود و مطابق با خط مشی خود در خصوص فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان در یک محیط کاملا شفاف و بی طرف و با رعایت اصول بی طرفی در کوتاه ترین زمان ممکن به مورد اعلام شده رسیدگی نموده و در خصوص موارد مطرح شده پاسخگو خواهد بود.
جهت ثبت بازخورد و پیگیری روند رسیدگی به آن می بایست ابتدا در سایت شرکت آرین توف پاسارگاد ثبت نام نمایید.
ثبت شکایت / نارضایتی
اعلام شکایت / نارضایتی از خدمات دریافتی شرکت آرین توف پاسارگاد
در صورت تمایل به اعلام هرگونه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و یا شکایت خود در خصوص خدمات ارائه شده توسط شرکت آرین توف پاسارگاد با تکمیل فرم به صورت آنلاین موارد را اعلام فرمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید موارد مربوط به شکایت و یا نارضایتی خود را از طریق تماس تلفنی و یا ارسال فکس به شرکت آرین توف پاسارگاد اعلام نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به موارد رسیدگی شود.