Received feedback status
پیگیری بازخوردهای ثبت شده شامل شکایات و یا نارضایتیها
شرکت آرین توف پاسارگاد خود را موظف می داند که در کوتاهترین زمان ممکن در یک محیط بیطرف به کلیه بازخوردهای دریافتی از جمله شکایتها و یا نارضایتیهای اعلام شده در خصوص خدمات دریافتی از این شرکت رسیدگی نماید.
شرکت آرین توف پاسارگتد مطابق با خط مشی خود همواره سعی در شفاف نمودن کلیه فعالیتهای خود داشته است و فرآیند رسیدگی به بازخوردهای مشتریان از جمله فرآیندهایی می باشد که نیاز به شفافیت زیاد دارد و همچنین شرکت آرین توف پاسارگاد خود را متعهد با پاسخگویی در این خصوص می داند. لذا شما در هر زمان از می توانید از روند رسیدگی به بازخورد خود از جمله رسیدگی به شکایت و یا اعلام نارضایتی ثبت شده اطلاع حاصل نمایید.
با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت موفق بازخورد (شکایت و یا اعلام نارضایتی) برای شما از طریق ایمیل ارسال شده است می تواند از آخرین وضعیت رسیدگی به بازخورد ثبت شده اطلاع حاصل نمایید.
No entries match your request.
با ما در تماس باشید
با توجه به اینکه زمان انجام هر یک از مراحل ممیزی بر اساس اعلام ممیزی شونده و اطمینان از آمادگی ممیزی شونده جهت برگزاری ممیزی می باشد، لذا در صورت تمایل زمان انجام ممیزی پیشنهادی خود را به ما اعلام فرمایید تا پس از بررسی ئ امکانسنجی برنامه ریزی ممیزی شما صورت پذیرد
واحد برنامه ریزی ممیزی های شرکت آرین توف پاسارگاد پس از اطلاع از زمان پیشنهادی جهت انجام ممیزی و پس از امکانسجی ممیزی در تاریخ های پیشنهادی با شما جهت هماهنگی های لازم و نهایی نمودن زمان ممیزی تماس برقرار می نماید.
در صورت تماس می توانید از طریق ارسال ایمیل، ارسال فکس و یا تماس مستقیم با واحد برنامه ریزی شرکت آرین توف پاسارگاد جهت پیگیری زمان ممیزی خود ارتباط برقرار نمایید.